Gdzie promować noclegi

Gdzie promować noclegi

Gdzie promować noclegi, by być zauważonym? Popularne wśród turystów miejsca odwiedzane są nie tylko podczas festiwali. Dlatego wymagane jest tutaj zakwaterowanie, a są różne stopnie luksusu. Jednak w mieście, które akurat jest bazą wypadową dla turystów, możliwości noclegowych nie brakuje. Jak dodać do tego wszystkie miasta w całym kraju? Jak przyciągnąć uwagę osób zainteresowanych noclegami w danej okolicy? Czy musi się to wiązać z dużymi kosztami? Jeśli mądrze sobie z tym poradzisz, nie będziesz musiał wydawać dużo pieniędzy na reklamę swojego pobytu.

Postaw na jakość obsługi

Jeśli Twoi obecni klienci będą zadowoleni z pobytu w Twoim obiekcie, wrócą do Ciebie i polecą swoim znajomym. Warto jednak pamiętać, że niezadowolony klient powie o Tobie źle 10 osobom, a zadowolony klient powie tylko 5 osobom. wygodny. Pokaż, że zależy Ci na dobrym samopoczuciu gości. Czasami może to być trudne. Zwłaszcza, gdy dwie różne drużyny gości tworzą sytuację, w której decydujący musi bronić tylko jednej strony. Bardzo przydatna jest tutaj zdolność negocjacyjna.

Powiedz innym odwiedzającym, że za rok będą się czuli u Ciebie lepiej niż w obecnym

Skorzystaj z obecności innych turystów w okolicy. Zanieś ulotkę do punktu informacji turystycznej i powieś plakat na tablicy informacyjnej w pobliżu dworca lub parku – ale korzystaj tylko z wyznaczonych miejsc. Unikaj umieszczania ogłoszeń niezgodnie z prawem – szybko znikną, zostaniesz zawstydzony, a nawet możesz zostać ukarany grzywną. Jeśli możesz sobie na to pozwolić, umieść ogłoszenie w lokalnej gazecie lub zatrudnij kogoś do rozdawania ulotek. Uczestnicz w lokalnych wydarzeniach, które przyciągają turystów. Jest prawdopodobne, że przynajmniej część przybyszów jest niezadowolona ze swojego obecnego miejsca zamieszkania i gdyby mogła, przeniosłaby się gdzie indziej.

Użyj internetu

Gdzie promować noclegi
Gdzie promować noclegi

Nawet jeśli jesteś tylko lokalnym przedsiębiorcą, dzięki informacjom o swoim pobycie możesz dotrzeć do ludzi z całego kraju, nawet poza granicami. Internet Ci w tym pomoże! Kiedy sam szukasz konkretnej usługi, przypomnij sobie, jak ona wygląda. Liczysz na to, że każda firma, do której możesz się zwrócić, ma stronę internetową, prawda? Śledź więc ten wątek i utrzymuj firmową witrynę internetową dla swojej firmy. Kup domenę oraz hosting i powierz stworzenie swojej strony internetowej specjalistom.

Jeśli wolisz, możesz utworzyć go samodzielnie, korzystając z kreatora stron internetowych dostarczonego przez dostawcę usług hostingowych. Umieść tutaj wszystkie dane swojej firmy, także te, dzięki którym klienci dowiedzą się, że Twoja firma faktycznie istnieje – takie jak REGO czy NIP. Pamiętaj również, aby wpisać miejsce zamieszkania w rejestrze zaufanych urzędu. Odpowiedz na e-mail. Zadbaj także o to, aby Twoja strona internetowa zajmowała wysokie pozycje  w wynikach wyszukiwania – w takim przypadku warto skorzystać z usług dobrej agencji SEOhttps://wildmoose.pl/pozycjonowanie-stron.

Korzystaj z mediów społecznościowych

Być może sam posiadasz konto prywatne w przynajmniej jednym takim medium. Być może właśnie w ten sposób komunikujesz się z najbliższymi i szukasz tu informacji i opinii wszelkiego rodzaju. Użyj go jako usługodawcy. Stwórz fanpage swojej firmy i regularnie go aktualizuj. Weź udział w panelach branżowych, aby doradzić i pochwalić obszary, w których świadczysz usługi noclegowe.

Reklama na portalach ogłoszeniowych

Trywialny? niepotrzebny! Dodaj ogłoszenia w odpowiednich działach renomowanych portali ogłoszeniowych. Dodaj zdjęcia, jeśli to możliwe. To bardzo ważne – osoby poszukujące noclegu lubią na własne oczy zobaczyć na przykład pokój lub pole namiotowe, które rozważają. Pisząc reklamę, kieruj się faktami – to miejsce, w którym czytelnicy wolą szybki rzut oka na fakty niż długi opis literacki.

Bądź świadomy swojej obecności na portalach branżowych

Fora, portale lub blogi związane z podróżami i zakwaterowaniem – zwłaszcza te, które istnieją od dłuższego czasu i cieszą się dużym ruchem – wykorzystaj je do reklamowania swojego pobytu. Śledź wpisy w bazie noclegów, żyj na co najmniej jednym zaufanym forum i szukaj blogera, który rozumie Twoją branżę. Możesz poprosić go o umieszczenie w artykule linku do Twojej strony, a nawet wykupić wpis sponsorowany. Blog związany z określoną tematyką i prowadzony w sposób profesjonalny ma swoich stałych czytelników. Biorą pod uwagę uwagi autorów. Jako takie jest to bardzo cenne miejsce do reklamowania swoich usług – również w formie banerów reklamowych.

Różnorodność, pracowitość i systematyczność

Jeśli chcesz wypromować swój nocleg, warto regularnie korzystać z co najmniej 3 różnych możliwości. Nie jest dobrym pomysłem dalsze promowanie zakwaterowania przed szczytem ruchu turystycznego i rekreacyjnego. Noclegów szuka wtedy tylko kilka osób, i to często na krótki czas. Musisz ciężko pracować na swój roczny dochód, abyś mógł przynajmniej liczyć na wymierne efekty.